Clubafspraken

TRAININGEN

verzamelen minimaal 30 minuten van te voren in de kleedkamer

geen petjes op

Sparta jas/jack is dichtgeritst of je trekt hem uit

iedere training een stuk fruit meenenemen voor na de training

snoep, chips, patat, prik, AA en andere sportdranken zijn niet toegestaan zodra je nog op complex bent

kleding vergeten is niet trainen (inclusief bidon want die is verplicht mee te nemen) en regenjas standaard altijd in de tas laten

onderhemd, thermokleding, mutsen, neksjaal en handschoenen zijn uitsluitend toegestaan in de kleur zwart.
De trainer bepaalt of er thermokleding etc gedragen mag worden (allemaal of niemand).

af- en te laat melden uitsluitend met reden bij de contacouder: een mondelinge of telefonische of afmelden via een priveapp aan de trainer of andere ouder is geen geldige afmelding

af- en/of te laat melden altijd voor aanvang van de training of wedstrijd aan de contactouder.
Indien te laat en niet vooraf gemeld is de melding ongeldig en zal de speler niet meetrainen of meespelen.
Van de melding wordt door de contactouder een screenshot gemaakt en deze stuurt deze door aan de trainers.

indien de dinsdagtraining wordt gemist staat de speler standaard hele 1e kwart (OB) of minimaal 30.minuten (MB) wissel

indien alle trainingen worden gemist in de week (dus niet getraind) volgt er geen uitnodiging voor de wedstrijd of toernooi

indien de laatste training voor een wedstrijd of toernooi wordt gemist volgt er ongeacht de reden geen uitnodiging voor de eerstvolgende wedstrijd of toernooi.
Uitsluitend het HJO of de coordinator (en dus niet de begeleider of trainer) mag in uitzonderlijke gevallen hier ene uitzondering op maken.

ouders bij niet langs het veld binnen complex

geen ouders in de kleedkamer

bij missen van een training of wedstrijd zonder afmelding volgt geen uitnodiging voor minimaal de eerstvolgende 2 wedstrijden en/of toernooien

bij missen van elke 3 trainingen volgt er een evaluatiegesprek.
Bij missen van 10 trainingen of meer volgt uitschrijving.
Uitzonderingen zijn:

- bewijsbare langdurige blessure

- een (permanente) schoolactiviteit op de trainingsdag.

- begrafenis

- meetrainen Academy (selectie) team

- zwaarwegende redenen waar de Hoofdcoordinator mee accoord is gegaan

WEDSTRIJDEN

verzamelen minimaal 45 minuten van te voren bij de ingang van de vereniging

niet voetballen onderling buiten

uitnodigingen voor de wedstrijd en of toernooi na de laatste voorafgaande training in de teamapp

geen petjes op en een jas is dichtgeritst of je trekt hem uit

bij aankomst bij elkaar blijven staan/zitten en niet gaan voetballen

iedere wedstrijd een stuk fruit meenemen voor na de wedstrijd

kleding, scheenbeschermers en bidon

onderhemd, thermokleding en handschoenen zijn uitsluitend toegestaan in de kleur zwart en mag worden aangedaan indien de begeleiding toestemming heeft gegeven.
Muts en/of (nek)sjaal is niet toegestaan tijdens de wedstrijd.

af- en te laat melden  voor de wedstrijd uitsluitend met reden in de teamapp: via de trainer of via andere ouder is geen geldige afmelding

afhankelijk van hoeveel een speler te laat is en de reden beslist de trainer of een speler nog mag aansluiten

af- en/of te laat afmelden voor een wedstrijd altijd vooraf in de teamapp en niet bij aankomst

dinsdagtraining gemist is 1/4 wedstrijd (OB) of minimaal een 1/2 wedstrijd (MB) wissel.

bij 2 trainingen gemist in de week (dus niet getraind) volgt er geen uitnodiging voor de wedstrijd

indien de laatste training voor een wedstrijd wordt gemist volgt er geen uitnodiging

ouders coachen niet maar moedigen aan

ouders staan niet achter de goals en/of binnen de omheining

geen ouders in de kleedkamer

foto's maken uitsluitend vanaf achter het hekwerk van het veld

ouders drinken geen alcohol in het zicht van spelers of stafleden bij zowel trainingen, wedstrijden of toernooien

bij verbaal of fysiek wangedrag van een ouder tegen  staflid, ouders tegenstander en/of scheidsrechter en/of tegen eigen ouders volgt er een gesprek om de consequentie te bespreken.
Deze consequentie varieert van schorsing tot uitschrijving.

in geval van laaste moment afmelden bestaat de mogelijkheid dat de speler voor een bepaalde periode niet zal worden uitgenodigd voor wedstrijden.

boetes worden door speler/staflid of team zelf betaald en maandelijks verhaald.
Klik hier voor het boetebeleid bij gele of rode kaarten, stakingen of niet op komen dagen met het team
.

AFGELASTINGEN

Klik hier voor de procedure afgelastingen wedstrijden en/of trainingen

TEAMAPP

De teamapp is geen discussieforum maar uitsluitend om informatie te delen.
De contactouder is geen prive secretaris/secretaresse dus vragen als hoe laat is wedstrijd, hoe laat is trainen, is er training etc zullen niet beantwoord worden want de antwoorden zijn allemaal te vinden in de app.
Af en telaat meldingen met reden altijd vooraf.

VOETBALASSIST APP

Informatie over trainingen, wedstrijden, toernooien, nieuws, afgelastingen etc op de mobiele telefoon.
Klik hier voor meer informatie en om deze app op je telefoon in te stellen.

KLEDING EN SCHOENEN

Schoenen zijn t/m de O13 uitsluitend toegestaan in de (hoofdkleuren) zwart, wit of rood.
Onderkleding zoals onderhemd, thermobroek, thermoshirt maar ook handschoenen en mutsen uitsluitend toegestaan in de kleur zwart.

AANWEZIGHEIDSPERCENTAGE TRAININGEN

Van alle trainingen wordt het aanwezigheidspercentage bijgehouden.
Is dit eind van het seizoen lager dan 80% dan wordt de speler niet voor het nieuwe seizoen ingeschreven.
Tevens kan gedurende het seizoen worden gekozen per direct afscheid te nemen van de speler.

dbs_spelers.jpg