Kabouters

Wat houdt de clinic Kabouters in?

De clinic Kabouters is onze interne opleidingsvorm waarin de jongste spelers spelenderwijs kennis maken met voetbal.
Deze clinic is seizoen 2024-2025 bestemd voor jongens en meisjes uit geboortejaren 2019 t/m 2016.
De clinic Kabouters bestaan uit 20 trainingen op het veld van 10.00 uur - 10.45 uur.
We trainen op gras of kunstgras dus denk i.v.m. de veiligheid aan de juiste schoenen.
Incidenteel zullen we in de wintermaanden ook in de zaal trainen.
Om pedagogische redenen mogen ouders tijdens de training niet zichtbaar aanwezig zijn.

Waarom een clinic  Kabouters?

Kleuters en peuters hebben over het algemeen heel weinig voetbalervaring.
Spelers krijgen door deze opzet (trainingen en wedstrijdjes op een speelse manier) te maken met alle basiselementen van het voetbalspel: akties maken, passen, aannemen, dribbelen, samen verdedigen, samen aanvallen, scoren, etc.
Met andere woorden: zij komen in aanraking met alle basisvaardigheden op het niveau dat bij de spelertjes past.

Trainingen zondag

Sportcomplex Vreelust
Spaanseweg 5
Rotterdam- West

verzamelen uiterlijk 15 minuten van te voren

Toernooien en wedstrijdjes

Wij trachten per clinic onze oudere Kabouters voor minimaal 1 toernooi en diverse oefenwedstrijdtes aan te melden.
Deelname is op uitnodiging (afhankelijk van opkomstpercentage en niveau).
Deelname aan een toernooi geldt voor 2 trainingen  en aan een wedstrijd voor 1 training.

Kledingpakket

Het speciale Sparta kledingpakket voor de Kabouters (tenue, regenjack, sokken en trainingspak) is verplicht voor alle leden vanaf 6 jaar.
Want deze gaan ook wedstrijdjes/toernooien spelen.
Jongere spelersnzijn vrij om aan te schaffen of niet.
Dit pakket is vanaf 1 september 2024 met korting aan te schaffen in de fanshop van Sparta Rotterdam onder overlegging van bewijs definitief lidmaatschap (=betaalbewijs) .
De prijs van het speciale kledingpakket bedraagt € 135,00.
Let op: zonder overlegging van het betaalbewijs (een bewijs inschrijving is niet  geldig want dan is de inschrijving nog niet definitief) betaald u de shopprijs zonder korting.
De spelers moeten in de zaal zaalschoenen aan.

Bijdrage

€ 280,00 voor 20 trainingen per seizoen (dit is inclusief € 15,00 inschrijfgeld).

Per vervallen training op moment van inschrijving wordt automatisch  € 7,50 verrekend.
Aanmelddatum is basis voor berekening.

deelbetaling

Deelbetaling is uitsluitend mogelijk bij inschrijving voor 1 september 2024.
De aanbetaling bedraagt in dat geval € 180,00 en het restant dient uiterlijk 1 febuari 2025 te zijn voldaan.

JeugdSportFonds

Heeft u recht op JeugdSportFonds dan geeft u dit aan bij de inschrijving.
Het Jeugdsportfonds vergoedt maximaal € 280,00 per seizoen.
Aanvraag gaat via uw eigen intermediair en wij zijn bij Jeugdsportfonds bekend onder "Stichting Soccerplus."

Inschrijven

Klik hier om in te schrijven en hier voor de trainingsdata en tijden seizoen 2024-2025.
De trainingen starten medio september 2023 en we hebben plaats voor een beperkt aantal spelertjes.

BAMBINOS.jpg