Herinschrijven huidige leden

HER-INSCHRIJVEN HUIDIGE LEDEN

Bij Betrokken Spartaan ben je steeds maar voor 1 seizoen lid.
Op 31 mei 2024 loopt voor huidige leden automatisch het lidmaatschap af voor seizoen 2023-2024.
Alle spelers worden automatisch na deze datum uitgeschreven als lid indien er geen inschrijfformulier voor seizoen 2024-2025 is ingevuld.
Huidige leden die lid willen blijven in het nieuwe seizoen hoeven geen proeftraining aan te vragen maar kunnen direct een verzoek tot her-inschrijving voor het seizoen 2024-2025 indienen middels een speciaal formulier.
Huidige leden hebben voorrang bij inschrijven boven nieuwe aanmeldingen.

Het  formulier voor verzoek voor her-inschrijving seizoen 2024-2025 dient uiterlijk 15 april 2024 te zijn ingevuld. Daarna vervalt het recht op voorrang voor huidige leden.
Dan krijgen nieuwe spelers van de wachtlijst de kans om proef te komen trainen.
We beoordelen kritisch het verzoek en kijken over lopende seizoen naar trainingsopkomst, structurele afmeldingen, gedrag speler/ouder en betrokkenheid/aanwezigheid bij teamactiviteiten. etc.

Bij acceptatie van de voorlopige inschrijving volg uiterlijk 1 mei 2024 per mail of Whattsapp de Ideallink om de administratiekoatwm ad € 35,00 te voldoen.
Na ontvangst van deze kosten wordt de
link om het definitieve inschrijfformulier opgestuurd.

Het definitieve inschrijfformulier dient uiterlijk 31 mei 2024 te zijn ingevuld en digitaal naar ons opgestuurd.
Na deze datum vervalt het recht op de voorrangsregeling voor huidige leden.
De speler zal dan op 31 mei 2024 automatisch worden uitgeschreven als lid van Betrokken Spartaan.
Een aparte opzegging is niet nodig.
Klik hier voor de informatiebrief seizoen 2024-2025 en lees deze eerst goed door.

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan het invullen en opsturen van dit voorlopig her-inschrijfformulier.

Klik hier om het formulier om verzoek her-inschrijving voor seizoen 2024-2025 uiterlijk 15 april 2024 in te vullen en op te sturen.

e1f55a59bce17b2a956900648dd82015_1.jpeg