ALGEMENE INFORMATIE
Deelname aan Winterkamp is
verplicht voor alle
spelers en stafleden van de Academy teams
O12-1 t/m O16-1.
Het Winterkamp telt voor
4 trainingen en afwezigheid heeft gevolgen voor uitnodiging voor minimaal 2 opvolgende wedstrijd/of toernooidagen en voor de tussentijdse beoordelingen (
stoplichtgesprekken).
locatie
Kamphuis Ahoy
Pannenhuisstraat 12, 4911 BS Den Hout
teams
DBS O12-1, O13-1, O14-1, O15-1 en O16-1
datum
vrijdag 10 januari 2025 - zondag 12 januari 2025
financiëel spelers betalen eigen bijdrage van € 10,00 per persoon.
Restant kosten worden voldaan uit de teampot en/of sponsoring.
eten en drinken
alle klaargemaakte vlees of kip is halal.
Er wordt door de spelers geen prik, energiedranken of alcohol gedronken tijdens het gehele kamp
PROGRAMMA
programma is altijd onder voorbehoud van weersomstandighedenvrijdag 10 januari 202518.00 uur - 19.00 uur:spelers melden bij accommodatie Kamphuis Ahoy en kamers indelen.
Let op: vooraf thuis avondeten en aankomen in vrijetijdskleding 20.00 uur - 21.00 uur:doornemen planning en spelregels tijdens verblijf (in Kamphuis A) met hoofdtrainers
daarna:
vrije besteding
zaterdag 11 januari 20259.00 uur - 9.45 uur:ontbijt
10.30 uur - 12.00 uur:bostraining
12.30 uur -
13.15 uur:lunch
14.00 uur - 15.30 uur:oefenwedstrijden
17.00 uur - 18.00 uur :
avondeten
19.00 uur - 22.00 uur:spelers vrije besteding
stafmeeting n.a.v.
Stoplichtgesprekken 22.00 uur - 23.00 uur:buitenactiviteit (weersafhankelijk en in te vullen door staf en begeleiding)
zondag 12 januari 20259.45 uur - 10.30 uur:ontbijt
10.45 uur vertrek naar complex
v.v. Oosterhout 11.30 uur - 13.00 uur:Fitheidstesten en aansluitend trainingen
13.45 uur - 14.30 uur:lunch
15.00 uur - 15.45 uur:opruimen en schoonmaken locatie
16.00 uur - 16.30 uur:ophalen spelers door ouders en vertrek
taken corvee:tafels dekken en opruimen
aanvegen vloer gemeenschappelijke.ruimes
contactouder helpen met eten van en naar de keuken te brengen
afwassen
vuilniszakken weggooien
BENODIGDHEDEN
informatieformulier
wordt uitgereikt door contactouder en dient uiterlijk
12 december 2024 ingevuld te zijn ingeleverd bij de trainer of teammanager.
In de envelop contant € 10,00 doen.
meenemen
thermokleding, muts en handschoenen
voldoende droge sokken
warme kleding
laarzen (aangeraden bij regenachtig weer))
zaklamp
presentatieset compleet
trainingset compleet
buitenloopschoenen
wedstrijdkleding compleet
winter- en regenjack
slaapzak/dekbed en kussen
beddengoed
slippers
zwemkleding
zaalschoenen
oude speelschoenen
sportschoenen
voetbalschoenen
scheenbeschermers
voldoende ondergoed
voldoende sokken
thermokleding, muts en handschoenen (uitsluitend kleur
zwart)
dikke trui of vest
2 vrijetijds trainingspakken
extra t-shirts
slaapkleding/pyama
2 handdoeken (minimaal)
wasgerei (tandenborstel, douchegel, etc)
eventuele medicijnen
vuilniszak voor vuile kleding
kaarten, spelletjes etc
zaklamp
electronica en/of smartphone (op eigen risico)
GEDRAGREGELS
bij wangedrag of agressie in woord en gebaar wordt speler gelijk weggestuurd (ouder wordt gebeld om op te halen).
Dit zal ook verdere consequenties hebben voor het lidmaatschap.
uiterlijk 22.00 uur (OB) en 23.00 uur (MB) ligt iedereen in zijn eigen bed en lichten uit
corveegroep spelers gebouw A houdt ook dagelijks sanitair schoon.
aanwijzingen stafleden en contactouders verplicht op te volgen door spelers
schoenen bij de ingang uit en slippers aan
spelers die nachts naar zonder toestemming naar buiten gaan zullen worden uitgesloten van deelname aan activiteiten tijdens kamp en voor minimaal 2 daaropvolgende weken geschorst worden voor wedstrijden en trainingen
alles wat kapot gaat wordt door de ouders van de dader(s) zelf vergoed
roken en alcohol verboden
VERDELING ACCOMODATIES
accomodatie A
spelers en staf O14-1 t/m O16-1
accomodatie B
spelers O12-1 en 13-21en overige niet voetbaltechnische begeleiding (contact- en hulpouders)
accommodatie C
staf O12-1, O13-1 en HJO