Teampot DBS teams

TEAMPOT DBS TEAMS

Iedere speler van DBS O9 t/m de O15 zal in de periode 1 september t/m 1 juni maandelijks (10x) € 15,00 (of 1x € 150,00) inleggen voor de teampot.
Betaling vindt plaatst middels een (maandelijkse) betaalverzoek van de contactouder.
De contactouder beheert de teampot.
Indien er na het seizoen een bedrag overblijft zal dit geretouneerd worden aan de spelers.

Deelname aan de teampot is verplicht.
Spelers met een achterstand in betaling van de teampot zullen niet worden uitgenodigd voor toernooien, teamuitjes en in uiterste geval ook niet meer voor wedstrijden.
Achteraf per activiteit bijbetalen is niet mogelijk.

De teampot zal worden gebruikt voor o.a.:

teamuitjes

bijdrage stadionbezoek

cursussen en opleidingsmateriaal stafleden (na accoord Hoofd Opleidingen en maximaal € 150,00 per team)

Sinterklaas en Eindejaarsdinner

aanschaf (trainings)materiaal team

bijdrage (inter)nationale toernooien met inschrijfgeld

teamweekend

kosten boodschappen lunchpakketten

Lunchpakketten:

boodschappen doen en klaarmaken luchpakket valt niet onder de verantwoording van de contactouder en moeten ouders onderling regelen indien gewenst.
Of de spelers zelf vanuit huis een eigen lunchpakket meegegeven.
Betrokken Spartaan/SSA is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de uitvoering voor het halen van boodschappen of voor het maken hiervan.

De inleg van teampot is niet retourneerbaar indien de speler zelf uit het team vertrekt.

IMG-20210628-WA0012.jpg