Gedragregels spelers en ouders

wedstrijd- en toernooi reglement Academy selecties en Soccerplus SA selecties

ouders gedragen zich verbaal en fysiek netjes langs de lijn

spelers mogen geen chips, snoep, vettig eten (patat), frisdrank of sportdrank voor, tijdens en na de wedstrijd of toernooi.

ouders en overige supporters drinken tijdens toernooi en/of wedstrijd geen alcohol in het zicht van spelers

ouders niet coachen langs de lijn (aanmoedigen mag)

ouders hebben geen toegang kleedkamer; uitsluitend staf en spelers

foto's maken en/of filmen vanachter de veldafscheiding is toegestaan dus niet op het veld

thuisteam trekt indien nodig het reservetenue aan

het trainingshirt is voor de Middenbouw teams het inloopshirt

de trainingstrui (en bij minder weer ook de trainingsbroek) moet altijd worden meegenomen

handschoenen en thermokleding uitsluitend toegestaannin de kleur zwart.
De staf bepaald of de spelers dat aan mogen doen.

het regenjack moet altijd in de tas worden meegenomen

ritsen bovenkleding zijn altijd dicht of we doen het jack uit

DBS speelt uit- en thuiswedstrijden in Sparta tenue

Soccerplus SA selecties spelen wedstrijden in het trainingstenue of in een ter beschikking gesteld tenue.

informatie in de uitnodiging voor een wedstrijd/toernooi is leidend

de spelers zullen gedurende een toernooi afgezonderd worden van de ouders zowel voor, tussen en tijdens de wedstrijden.

foto's maken en/of filmen vanachter de veldafscheiding dus niet op

teamleden gaan bij een toernooi per team tegelijk  weg na afloop en bij voorkeur na de prijsuitreiking  (het niet houden hieraan kan consequenties hebben voor verdere uitnodigingen).
Uitzonderingen uitsluitend na toestemming van de trainer.

de contactouder is verantwoordelijk voor het aanschaffen en uitdelen van het eten en drinken bij DBS toernooien.

bij SSA toernooien zorgen spelers zelf voor een (gezonde) luch.

ouders gedragen zich langs de lijn tegenover de leiding, medeouders en tegenstander

Indien een speler of ouder zich niet houdt aan bovenstaande zal dit consequenties hebben voor uitnodiging voor een of meerdere toernooien.