Opleidingsbijdrage selectieteams

OPLEIDINGSBIJDRAGE

De Opleidingsbijdrage voor spelers uit een academy team voor seizoen 2024-2025 bedraagt € 45,00 per maand (€ 450,00 per seizoen) en voor keepers € 49,00 per maand  (€ 490,00 per seizoen).

Dit is inclusief:

lidmaatschap Soccerplus SA (SSA) seizoen 2024-2025 van 1 augustus 2024 t/m 31 mei 2025

inschrijving als lid van msv Betrokken Spartaan (DBS) bij de KNVB voor seizoen 2024-2025 van 1 augustus 2024 t/m 31 mei 2025

deelname aan officiele KNVB beker- en/of competitiewedstrijden met een Betrokken Spartaan team (indien voldaan wordt aan de richtlijnen)

2 reguliere doordeweekse trainingen voor de Onderbouw teams en 2 reguliere trainingen voor de Middenbouw teams

korting op aanschaf seizoenskaart Sparta Rotterdam (indien voor deadline aanvraagt en indien voorradig)

10% korting bij Sparta Fanshop

warming-up bal spelers onderbouw

Optioneel: deelname aan toernooien

Deelname aan een toernooi is optioneel, uitsluitend op uitnodiging en is geen afdwingbaar recht.
Eventuele deelnamebedragen worden in principe voldaan uit de teampot.

Tussentijdse opzegging lidmaatschap

Tussentijds het lidmaatschap van Betrokken Spartaan opzeggen is altijd mogelijk.
De volledige contributie voor het lopende seizoen blijft wel verschuldigd.
Klik hier voor de procedures bij tussentijds opzeggen van het lidmaatschap.

Extra activiteiten, trainingen en wedstrijden met Soccerplus SA (Soccer+)

We bieden op uitnodiging gedurende het seizoen een aantal extra trainingsmomenten aan op zondag voor spelers O9 t/m O16.
Dit kunnen interne mixtoernooien, wedstrijden, internationale toernooien etc zijn.

Optioneel bestaat de kans op een uitnodiging voor een (activiteit) wedstrijd en/of toernooi met een Soccerplus SA selectie.
Aangezien deelname aan deze extra activiteiten ook niet in de Opleidingsbijdrage zijn ingegrepen is een uitnodiging niet vanzelfsprekend en/of afdwingbaar.

Afgelaste trainingen

Afgelaste trainingen die vallen onder overmacht (weer- en/of veldomstandigheden, pandemie of natuurramp, schoolvoetbal) worden niet ingehaald.

Betaling in termijnen

Betaling in drie termijnen is uitsluitend mogelijk bij inschrijving voor 1 september 2024.
Betalingen dienen te worden voldaan middels de te ontvangen Ideal betaallink.

Het betaalschema luidt dan als volgt:

€  170,00 (€ 210,00 keepers) 1e deel opleidingsbijdrage uiterlijk 1 mei 2024 (of binnen 5 dagen indien ingeschreven na 1 mei 2024)

€ 170,00 2e deel opleidingsbijdrage + € 7,50 administratiekosten uiterlijk  31 oktober 2024*

€ 110,00 restant opleidingsbijdrage + € 7,50 administratiekosten uiterlijk 1 februari 2025*

Indien JeugdSportFonds is aangevraagd en goedgekeurd wordt dan is uitsluitend het 1e deel zelf verschuldig.
Wij dienen binnen 14 dagen na inschrijving een bewijs te ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd.
Zonder bewijs bent u zelf verantwoordelijk voor de betaling.

Let op:

Bij niet nakomen van de afspraken in bovenstaande betaalschema bestaat de mogelijkheid dat de betalingsafspraak vervalt en het openstaande bedrag in een keer voldaan moet worden.
Tevens kan dit ook gevolgen hebben voor het volgen van trainingen of spelen van wedstrijden.
Iedere betalingsherinnering zal vermeerderd worden met  € 7,50 aan administratiekosten.

Kledingpakket

Spelers die voor een Betrokken Spartaan team uitkomen zijn verplicht ieder seizoen in de fanshop van Sparta Rotterdam het actuele Sparta kledingpakket aan te schaffen.

Kleding passen en aanschaffen kan uitsluitend met het speciale pasformulier wat ontvangen wordt na voldoen van de (aan)betaling.
De kosten voor het kledingpakket dienen apart te worden voldaan en zitten niet in de opleidingsbijdrage verwerkt.

PartnersInOpleiden_1.jpg