Opzeggen lidmaatschap

Het lidmaatschap loopt jaarlijks van 1 augustus t/m 31 mei.
Na 31 mei wordt het lidmaatschap automatisch stopgezet tenzij de speler middels de ontvangen inschrijflink zich heeft hetingeschreven voor het nieuwe seizoen.
Een mail, app of brief sturen om eind ervan het seizoen op te zeggen is niet nodig.

Annulering lidmaatschap na (her)inschrijving

bij annulering van de (her) inschrijving voor 1 mei 2024 zijn er geen annuleringskosten.

bij annulering van de (her) inschrijving tussen 1 mei 2024 en 31 mei 2024 bedragen de annuleringskosten € 170,00.

bij annulering van de inschrijving na 31 mei 2024 is het volledige seizoensbedrag aan opleidingsvergoeding verschuldigd.

annulering kan uitsluitend schriftelijk door een mail te sturen naar onze administratie

Tussentijds opzeggen lidmaatschap

Tussentijds het lidmaatschap van Betrokken Spartaan opzeggen is altijd mogelijk.
Bij tussentijdse opzegging van het lidmaatschap blijft de betaalverplichting ter hoogte van de volledige opleidingsbijdrage voor het lopende seizoen bestaan.
Opzegging dient altijd schriftelijk te gebeuren door een mail te sturen naar [email protected]
Speler zal per door ouder angevraagde datum worden uitgeschreven als lidben ontvangt hier een schriftelijke bevestiging van.

Inschrijfverbod

Een speler die tussentijds of eind van seizoen overschrijft naar en andere amateurvereniging zal minimaal 2 seizoenen zich niet kunnen inschrijven voor een DBS teams.

Sportlink

Een aanvraag in Sportlink voor (tussentijdse) overschrijving naar een andere vereniging geldt als officiele opzegging van het lidmaatschap per datum van de aanvraag aangezien uitsluitend een ouder hier toestemming voor moet hebben gegeven aan de nieuwe vereniging.
Wij zullen de speler (tussentijds) uitschrijven en geven de speler vrij in Sportlink om wedstrijden te spelen met zijn nieuwe club direct nadat aan alle financiële verplichtingen voor het lopende seizoen zijn voldaan.

PartnersInOpleiden_1.jpg