Dbs jo10/1 onomkeerbaar

msv De Betrokken Spartaan JO10-1

10 juli 2021 9:00

opmerkingen

Snel omschakelen,snel groot maken , snel klein maken . 100 % doorzetten . Niet opgeven , hoofd omhoog houden . Overzicht behouden Keepers angel , jeadian, ayden ,

Donk jo10-1 Dbs jo10-1

Mooie club goed ontvangen konden helaas geen gebruik maken van de kleedkamers maar snel met de boys in de gang omgekleed. We begonnen sterk en vel aan de wedstrijd , veel kansen gemist , waardoor we 1-0 achterkwamen ( keepers hadden minder geluk 4 blunders 😅) de draad weer opgepakt , samenspel tevreden mooie combinaties gezien  na de eerste helft 3-6 voor ons. Klein en groot maken ging goed beter als de vorige keer 💪🏽acceptatie van elkaar was aanwezig , respect wederzijds aanwezig aangesproken in de pauze dat we kansen af moesten maken. De jongens hebben dat goed begrepen en iedereen uit het team was tevreden na de wedstrijd.
Doelstelling behaald ! Gretig team die echt willen knokken op elke vierkante meter 😍
Eindstand 4-15 winst