Proeftraining

LID WORDEN EN PROEFTRAININGEN

Algemeen

Ben je geboren tussen 2017 en 2010 en wil je als nieuw  lid worden ingeschreven voor een van de Betrokken Spartaan teams?
De Betrokken Spartaan teams zijn onze niet-selectieteams waar plezier boven prestatie gaat.
Lid worden kan uitsltend na volgen van een of meerdere proeftrainingen.
Kan je jou geboortejaar niet meer aanvinken, dan zitten we helaas vol voor de proeftrainingen voor jou leeftijd.
We beoordelen iedere aanmelding voor een proeftraining alvorens een uitnodiging te sturen.

De uitkomst na de aanvraag kan zijn:

1.

je wordt uitgenodigd voor een of meer proeftrainingen.
De proeftrainingen voor het nieuwe seizoen vinden plaats tussen 1 februari 2024 en 31 december 2024.
Maximaal vijf dagen voor de proeftraining ontvang je een mail met de datum en tijd voor de proeftraining.

Indien de proeftraining(en) voor beide partijen positief is verlopen ontvang je de definitieve inschrijflink om in te schrijven voor seizoen 2024-2025.
Deze dient binnen 5 dagen na ontvangst te zijn ingevuld.
Anders vervalt het recht om in te schrijven.

2.

een afwijzing omdat:

omdat we op dat moment vol zitten

technisch aanvangsniveau onvoldoende

wegens gedrag in het verleden van speler en/of ouder(s) bij ons of bij een andere bij ons bekende vereniging

dat het intakegesprek met de ouder ons niet heeft kunnen overtuigen.

Lid worden kan uitsluitend na:

1.
het volgen van een of meerdere geslaagde proeftrainingen

2.
een geslaagd intakegesprek tussenbde ouder(s) en stafleden DBS/Soccerplus SA

Binnen 5 dagen na het intakegesprek zal de definitieve beslissing wordt genomen om een speler aan te nemen

Wachtlijst

Je komt op de wachtlijst voor een proeftraining indien we op dat moment vol zitten.

Informatiebrief

Klik hier voor de informatiebrief seizoen 2024-2025 m.b.t. het lidmaatschap bij onze vereniging en lees deze eerst goed door.

Formulier proeftraining

Klik hier om een proeftraining aan te vragen.

DBS_LOGO.jpg