Soccer+ trainingen

INTRO

Soccer+ activiteiten zijn extra (kostenloos) aangeboden activiteiten aan leden van de Betrokken Spartaan Academy teams.
Deze zullen in de regel op zondag plaatsvinden.

Denk hierbij aan:

1. DIFFERENTIEEL TRAINEN

formaat en/of soort bal

indeling en formaat veld

verschillende ondergronden (zaal, strand, steen, gras, kunstgras)

afwijkende sporten (slagvoetbal, badminton, voetvolley, rugby etc)

2. EXTRA TRAINING FYSIEKE ONDERDELEN

loopscholing

motoriek

doorzettingsvermogen (bv hoe is handelen bij vermoeidheid)

3. EXTRA TRAININGEN VOETBALTECHNISCH

dode spelmomenten

passen en trappen

positiespel

1vs1, 2vs2 etc

4. INDELING GROEPEN

spelers worden ingedeeld op kwaliteit, fysiek of geboortejaar(maand).

5. WEDSTRIJDEN EN TOERNOOIEN

Extra (voornamelijk op zondag of in een voetbalvakantie) aangeboden wedstrijden en/of (internationaal) toernooien met een Soccerplus SA (SSA) selectie.
De activiteiten zijn in de regel kostenloos tenzij de organisator een inschrijfgeld of deelnamekosten doorberekend aan de deelnemers.
Wij zullen ook regelmatig iterne mixtoernooien organiseren op de zondag gevolgd door een gezonde lunch.

SSA SELECTIES EN UITNODIGINGEN

Selectie voor SSA wedstrijden of toernooien uitsluitend op uitnodiging.
Accepteren van de SSA uitnodiging is niet verplicht en een afwijzing heeft geen consequenties voor activiteiten van het academy team waar de speler in uitkomt.

Wij hebben geen enkele verplichting een speler uit te nodigen voor een SSA selectie.
Indeling voor een SSA team is primair op basis van geboortejaar en secundair op traininsgsopkomst, kwaliteit en fysiek.
In uitzonderlijke gevallen kunnen ook spelers die bijvoorbeeld alleen lid zijn van de Techniekclinic voor een SSA selectie worden uitgenodigd

De selecties voor een Soccerplus SA team vallen rechtstreeks onder verantwoording van het Hoofd Opleidingen.

zaalvoetbal.jpg