programma voorbereiding Academy teams

PRE-SEASON II TRAININGEN

onderbouw (O9-1 t/m O11-1)

dinsdag 20 augustus 2024 (1e training)

woensdag 21 augustus 2024

donderdag 22 augustus 2024

zaterdag 24 augustus 2025 (trainingsdag)

dinsdag 27 augustus 2024

woensdag 28 augustus 2024

donderdag 29 augustus 2024 (laatste training Pre-season II)

trainingstijden

tijden dinsdag            :  17.00 uur - 18.15 uur

tijden woensdag         :  15.00 uur - 16.15 uur

tijden donderdag        :  17.00 uur - 18.15 uur

middenbouw (O13-2 t/m O16-1)

dinsdag 13 augustus 2024

donderdag 15 augustus 2024

vrijdag 17 augustus 2024

zaterdag 17 augustus 2024

zondag 18 augustus 2024

dinsdag 20 augustus 2024

donderdag 22 augustus 2024

vrijdag 23 augustus 2024

dinsdag 27 augustus 2024

donderdag 29 augustus 2024

vrijdag 30 augustus 2024 (laatste training Pre-Season II)

tijden:

O13-2 en O13-1

dinsdag           :  18.30 uur - 19.45 uur

donderdag       :  18.30 uur - 19.45 uur

vrijdag             :  18.30 uur - 19.45 uur

O14 -1 t/m O16-1

dinsdag.             : 19.00 uur - 20.15 uur

donderdag         : 19.00 uur - 20.15 uur

vrijdag                : 18.30 uur - 19.45 uur

verzameltijd en water:

alle trainingen verzamelen 30 minuten voor tijd en bidon/flesje water meenemen

AF- EN TE LAAT MELDEN

Vanaf 1 augustus 2023 uitsluitend mogelijk via het SpelersVolgSysteem in Voetbalassist app spelersVoetbalassist account van de speler.
Meldingen via de contactouder, een andere ouder, staflid op afmeldingen zonder reden zijn ongeldig.
Speler wordt dan als "zonder afmelding" genoteerd met de bijbehorende gevolgen van dien.

KLEDING IN PRE-SEASON

Nieuwe spelers trainen tot het nieuwe kledingpakket beschikbaar is in de eigen trainingskleding.
Trainen in kleding of bidon gebruiken met opdruk van van een nederlands profclub (Ajax, Feyenoord, PSV etc) is niet toegestaan.
Wedstrijdkleding in deze periode wordt indien nodig door SSA ter beschikking gesteld.
De regenjas moet ten allertijde meegenomen worden in de tas.
De spelers draagt zijn/haar eigen tas.

Vanaf dinsdag 3 september 2024 is het verplicht te trainen en spelen in de nieuwe Sparta trainings- of wedstrijdkleding.
Uitzonderingen uitsluitend na toestemming HJO.

WEDSTRIJDEN EN TOERNOOIEN IN DE VOORBEREIDING

Klik hier voor overzicht wedstrijden en/of toernooien in de voorbereidingstoernooi

GEVOLGEN MISSEN TRAININGEN PRE-SEASON II

De datums van de Pre-season II staan al een jaar in de planning dus missen van traininge(en) in deze periode blijft veeal een keuze van de ouders.
Voor het missen van een of meerdere trainingen in de Pre-season II volgen we de onderstaande richtlijn m.b.t. uitnodigingen voor een (oefen)wedstrijd en/of toernooi:

Er volgt geen uitnodiging voor een wedstrijd en/of toernooi indien niet het aantal gemiste trainingen + 1 is gevolgd gerekend vanaf de 1e Pe-season II training (afronding naar beneden) waarbij trainingsweekend telt voor 4 trainingen (2+2) en trainingsdag voor 2 trainingen.

Missen laatste training voor een wedstrijd en/of toernooi is geen uitnodiging.
Afhankelijk van het aantal gemiste trainingen kan de speler voor wedstrijden en/of trainingen voor een (on)bepaalde periode worden ingedeeld in een ander (DBS) team.
Van deze richtlijn zal uitsluitend worden afgeweken in zwaarwegende gevallen.
Dit ter beoordeling van het Hoofd Opleidingen.

NAAR DBS (NIET-SELECTIE) TEAM OF UITSCHRIJVEN TIJDENS OF NA PRE-SEASON I OF II

Tot of tijdens de Pre-season I of II periode kan de staf besluiten dat een (nieuwe) speler ondanks dat hij is eerder wel is aangenomen (bv toch te kort blijkt te komen of teveel trainingen heeft gemist) om te starten in een van onze Academy teams.
Deze speler heeft dan de keuze (eventueel gedeeltelijk) aan te sluiten bij een van onze DBS (niet-selectie) teams of zich uit te schrijven.
Bij de keus voor uitschrijving zal een reeds betaald opleidingsbijdrage binnen 10 werkdagen retour worden gestort.

PUBLICATIE DEFINITIEVE INDELINGEN

vrijdag 30 augustus 2024

Indelingen zijn altijd onder voorbehoud van vorm, blessure, trainingsopkomst, gedrag, gemiste trainingen in Pre-season I en/of II.

OEFENWEDSTRIJDEN EN TOERNOOIEN IN PRE-SEASON

Oefenwedstrijden en toernooien in de Pre-season periodes staan op de site vermeld en in de clubapp.
Een uitnodiging loopt via de teamapp en is afhankelijk van het aantal gemiste trainingen in de betreffende Pre-season periode.
Klik hier voor het schema wedstrijden en/of trainingen in de voorbereiding.

SOCCER+ ACTIVITEITEN

Vanaf zondag 8 september 2024 starten de zondagse Soccer+ activiteiten
Klik hier voor de agenda.

TEAMAPP EN CLUBAPP

Voor juist gebruik van de teamapp hebben geldt de volgende opzet:

1. er mogen maximaal 2 personen per speler in de teamapp

2.  vanuit team zit uitsluitend de teammanager in de app.

3. de contactouder zorgt dat de informatie van de ouder bij de trainer terechtkomt

4. er kan niet worden gereageerd door ouders in de teamapp

5. af- of te laat meldingen vooraf en met reden in de Clupapp en niet in de Teamapp

6. deelnemers van de teamapp kunnen vanaf 15 augustus 2023 uitsluitend berichten ontvangen maar niet reageren op berichten in de teamapp

7. teamapp is uitsluitend bedoeld voor plaatsen van belangrijke informatie door de staf

8. foto's en filmpjes zijn heel leuk voor de ouders en spelers en daar kunnen de ouders van het team onderling een app voor aanmaken

OMKLEDEN EN DOUCHEN

Op de trainingdagen kleden we thuis om en wordt de kleedkamer uitsluitend gebruikt om tassen etc. neer te leggen.
    Voor de wedstrijden/toernooien komen we aan in presentatiekleding en kleden we om op de vereniging waar we spelen.
    Douchen na afloop (indien mogelijk) is toegestaan maar is niet verplicht tenzij dit vooraf door de staf is aangegeven.

LOCATIE TRAININGEN

Sportcomplex Nieuw Vreelust