Proeftraining aanvragen

AANVRAAG PROEFTRAINING ACADEMY TEAMS 2024-2025

Ben je van geboortejaar 2017-2009 en denk je goed genoeg te zijn om in het nieuwe seizoen in een van onze Academy teams (selectieteams) te kunnen spelen, vraag dan hier gelijk een proeftraining aan.

Gezien het huidige speelniveau dien je voor de nieuwe Midden- en bovenbouw teams (O13 t/m O16) met je laatste team minimaal op hoofdklasse niveau uit te (zijn)komen.
Onze Academy teams zijn de selectieteams van de opleiding.

Teams 2024-2025

De Academy teams spelen aankomend seizoen onder voorbehoud op de volgende niveau's:

O9 t/m O12  Hoofdklasse

O13-1 2e Divisie Landelijk

O14-1 3e Divisie Landelijk

O15-1 4e Divisie landelijk

O16-1 6e Divisie landelijk

Periode en data trainingen

Proeftrainingen voor een plaats in een van de nieuwe Academy teams Onderbouw seizoen 2024-2025 (O9 t/m O12) worden afenomen tussen 1 februari 2024 en 1 oktober 2024.

Proeftrainingen voor de Academy teams Midden- en bovenbouw (O13 t/m O16) voor een plaats in een van de nieuwe teams voor seizoen 2024-2025 starten tussen 1 februari 2024 en lopen t/m 15 juni 2024.
Het huidige speelniveau voor deze teams moet minimaal Hoofdklasse zijn.

Bij wegblijven zonder afmelding vooraf (ongeacht de reden) bestaat er gedurende minimaal  geen mogelijkheid tot herkansing.

Procedure en uitslag

Na het invullen van het Proeftrainingsformulier volgt na binnen enkele minuten automatisch  een bevestigingsmail.

Hierna worden de ingevulde gegevens gecontroleerd.
Indien er na de controle onjuiste gegevens blijken te zijn ingevuld vervalt direct de inschrijving en er volgt geen vervolgmail.

Na controle en accoord volgt binnen 14 dagen de uitnodigingsmail met de datum van de 1e stagetraining.

Alle verdere communicatie zal per mail plaatsvinden.
Zowel de inschrijfbevestiging als de uitnodiging(en) kunnen in de spam- of reclamebox zijn terechtgekomen.

Het kan naar aanleiding van de ingevulde gegevens gebeuren dat we van mening zijn dat je huidige niveau momenteel te laag is voor een Academy team.
Eer volgt dan geen uitnodiging.

de procedure voor proeftraining(en) na de uitnodiging bestaat uit 5 stappen en gaat  is als volgt:

1.

Speler wordt uitgenodigd om op een zondag mee te komen trainen.

2.

Na de zondag trainingen volgt er een 1e evaluatie waarna we besluiten of:

- een trainingsweek (2 doordeweekse trainingen) mee mag trainen met het team

- de stage stopt omdat het niveau (nog niet) goed genoeg is.

3.

Na de trainingsweek met het team volgt er een 2e evaluatie
Indien de beoordeling na de trainingsweek nog steeds postitief is wordt de speler uitgenodigd voor een (onderlinge) oefenwedstrijd.

4. na de (onderlinge) oefenwedstrijd volgt er een eindbeoordeling.
Dit kan zijn of nog niet voldoende op dit moment of dat we de speler willen aannemen.

5. indien wij de speler willen aannemen volgt er een afspraak voor het intakegesprek.
Hierin wordt behalve de inschrijfvoorwaarden ook de verwachtingen wederzijds, de belangrijkste richtlijnen en de rol die wij verwachten van de ouders besproken.
Na het intakegesprek nemen wij een definitief besluit over de aanname.
Ouders krijgen indien wij de speler besluiten aan te nemen uiterlijk 5 dagen te tijd om in te gaan op ons aannamevoorstel en het digitale inschrijfformulier in te vullen.

Klik hier om je aan te melden voor een proeftraining en vul het formulier naar waarheid in (huidige speelniveau,huidge team etc).
Indien bij controle blijkt dat gegevens niet kloppen vervalt de aanmelding voor minimaal 24 maanden.

TALENTENDAG

Kom je uit geboortejaar 2017 t/m 2014?
Je kan je ook als extra beoordelingsmoment opgeven voor de Talentendag op zondag 3 maart 2024.
Klik hier om je direct aan te melden voor onze jaarlijkse Talentendag.

TECHNIEKCLINIC EN KABOUTERS

Inschrijven voor de Techniekclinic of voor de clinic Kabouters (beide zijn op zondag) kan heel het seizoen door.

DBS_5.jpg